Bukmacher Mostbet w Polsce to doskonałe rozwiązanie na rynku zakładów sportowych i kasyn online dla tych, którzy chcą połączyć przyjemne z pożytecznym. Ten bukmacher jest znany z wysokich kursów, szerokiej gamy wydarzeń, lukratywnych bonusów i ofert specjalnych, darmowych zakładów, darmowych spinów i szybkich wypłat. A żeby niczego nie przegapić w grze, pobierz aplikację Mostbet na smartfony!


Warunki Gwarancji w Xiaomi Outlet

Cenimy Twój czas dlatego zachęcamy do skorzystania z działu 

  gdzie znajdziesz odpowiedzi na podstawowe pytania odnośnie gwarancji. Szczegółowe informacje poniżej.

    Wszystkie produkty nabywane w sklepie Xiaomi Outlet objęte są gwarancją (nie dotyczy szkieł hartowanych, silikonów)

    Za datę rozpoczęcia świadczenia gwarancji uznaje się dzień w którym strony wiążą się umową kupna-sprzedaży tj. dzień nabycia produktu.

    Okres gwarancyjny wynosi 24 miesiące na telefony komórkowe, 12 miesięcy na akcesoria oraz 6 miesięcy na oryginalne podzespoly serwisowe; wyświetlacze, baterie, płyty główne.

W przypadku nabycia produktu przez podmioty gospodarcze okres gwarancji wynosi 12 miesięcy a w przypadku nabycia hurtowego celem dalszej odsprzedaży warunki gwarancji negocjowane są indywidualnie.

    W powyższym okresie podmiot świadczący gwarancję tj. Xiaomi Outlet odpowiada za jej realizację w stopniu wykluczającym usterki mechaniczne wynikające z niewlaściwego użytkowania.

    Od dostarczenia produktu do Xiaomi Outlet, podmiot zastrzega sobie w okresie 14 dni roboczych rozpatrzyć zasadność reklamowanej usterki oraz w przeciągu kolejnych maksymalnie 14 dni roboczych usterkę.

    W przypadku niemożności wyeliminowania usterki podmiot zobowiązuje się do wymiany produktu na inny w tej samej cenie a jeśli jest to niemożliwe na zwrot gotówki.

    W przypadku 3 krotnego wystąpienia tej samej usterki podczas okresu gwarancyjnego podmiot zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy. A gdy nie ma takiej możliwości do zwrotu środków.

    Dokumentem warunkującym świadczenie gwarancyjne jest dokument sprzedaży tj. paragon, faktura. 

    W przypadku gwarancji realizowanej systemem door2door koszt dostarczenia przesyłki pokrywa kupujący. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będa odbierane.

    W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego gwarancja ulega anulacji a klient może dokonać naprawy pozagwarancyjnej w naszym serwisie.

    Uszkodzenia mechaniczne obejmują wszelkie powstałe w wyniku upadku telefonu bądź jego zalania a więc wszelkie wgniecenia na obudowie bądź zabarwienie indykatora kontaktu z cieczą znajdującego się na płycie głównej będzie świadczyło o anulowaniu gwarancji.

    Nabywając produkt akceptują Państwo niniejsze warunki świadczenia gwarancji oraz regulamin sklepu.

Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.